Thursday, January 21, 2016

CouponBelanja Versi Mobile Kini di Telefon Pintar Anda


Assalamualaikum w.b.t..


CouponBelanja Versi Mobile Kini di Telefon Pintar Anda | untuk pengetahuan semua, laman web CouponBelanja sekarang telah memudahkan para penggunanya melayari melalui telefon mudah alih.. lepas ni senang laa pergi memana pon boleh akses..

memang tak dinafikan sekarang dah menjadi trend dan tabiat setiap orang untuk shopping atas talian.. rata-rata daripada mereka akan mengkaji semula produk dan membandingkan harga sebelum mereka membuat keputusan untuk membeli.. malahan kebanyakan kedai-kedai utama dalam talian sudah mempunyai versi mudah alih dan juga aplikasi yang boleh dimuat turun secara percuma di telefon bimbit memasing..

begitu juga dengan laman web CouponBelanja.. mungkin ramai di antara kita sudah biasa dengan CouponBelanja versi desktop.. jadi untuk tidak ketinggalan dalam memastikan yang terbaik buat para pelanggannya, kini CouponBelanja sudah terdapat dalam versi mudah alih yang mana kita boleh akses di mana-mana sahaja..


Apa itu CouponBelanja??

CouponBelanja merupakan salah satu laman web kupon yang terkemuka di Malaysia.. Ia mewakili beberapa kedai utama atas talian di Malaysia dengan menawarkan pelbagai kod kupon dan baucar untuk para pelanggannya..

Di sini husna sertakan beberapa tips untuk mencari kod promo di laman web CouponBelanja..

Jika menggunakan telefon mudah alih, hanya perlu layari m.couponbelanja.com. atau boleh juga dengan menaip Coupon Belanja di carian Google.. ada dua cara untuk mengakses kupon iaitu melalui kedai-kedai dan kategori produk.. setelah melayari link CouponBelanja tadi, kita akan dapat lihat butang berikut di bahagian bawah skrin..

Melalui Stores

CouponBelanja mempunyai pelbagai tawaran dan kod kupon untuk kedai-kedai utama seperti Lazada, Luxola, Groupon dan bermacam-macam lagi..

Untuk lebih kemudahan, kita hanya perlu menggunakan butang carian di bahagian atas skrin atau menggunakan butang Stores di bahagian bawah skrin.. senang kan??


Andaikan bahawa husna sedang mencari restoran tempatan dan nak tengok apa yang Groupon boleh tawarkan kepada husna.. cuma perlu taip Groupon dan klik untuk cari kupon.

Terdapat beberapa tawaran yang Groupon sediakan.. salah satunya ialah 90% ke atas makanan dan minuman.. cuma klik butang deal untuk ke halaman tawaran tersebut.. kemudian copy kod kupon tersebut dan paste pada bahagian kod promosi semasa checkout..




Mengikut Kategori

Selain itu, kita juga boleh cari mengikut kategori produk.. andai kata husna sedang mencari tawaran terbaik untuk makanan dan restoran.. jadi hanya klik butang kategori seperti yang ditunjukkan di atas dan lihat senarai kedai-kedai yang menawarkan diskaun ke atas restoran.. haa mudah saja kan?

Featured Coupons

Kemudian terdapat juga bahagian featured coupons di atas halaman yang menawarkan beberapa tawaran panas semasa.. kupon yang ditawarkan bukan biasa-biasa tapi ialah kupon yang pakar-pakar CouponBelanja cadangkan.. mempunyai pelbagai tawaran yang menarik dan pada waktu yang sama kita boleh menyimpan lebih banyak dengan menggunakan kupon-kupon ini..

Popular Coupons

Popular Coupons terletak di bahagian bawah halaman.. bahagian ini merangkumi kupon-kupon yang popular di kalangan para pengguna yang sering digunakan untuk mendapatkan diskaun dari kedai-kedai..


Pendek kata semua dihujung jari.. kita hanya perlu memilih mana-mana kupon tersebut dari 'Popular Coupons’ dan ‘Featured Coupons’, ataupun untuk lebih pilihan boleh juga menggunakan kemudahan search di bahagian atas halaman..

Lihat betapa mudahnya untuk menggunakan CouponBelanja kan.. dengan cara ini kita boleh melayari kedai-kedai seperti Lazada, Foodpanda, Amazon serta banyak lagi.. dan pastikan sebelum keluar, layari CouponBelanja, dan mohon kod promo untuk menikmati pelbagai produk dengan harga yang sangat berbaloi yang masih dalam budget kita..

Selain itu, kita juga boleh mengakses ciri-ciri lain yang menarik di laman web ini.. walaupun berada di kedai tertentu, kita masih lagi boleh mencari kedai-kedai lain yang menjual jenis produk yang sama..

Untuk pengetahuan semua, kita juga boleh mengakses blog di laman web ini.. di sini mereka akan mencadangkan dan memberi tips dan langkah yang selamat apabila membeli produk di kedai-kedai pelbagai talian di Malaysia.. bagusnya! info yang berguna siapa tak nak kan.. cuma perlu ke m.couponbelanja.com/blog..

Mudah dan Menarik!!



Till then! See ya~


26 comments:

  1. Replies
    1. ye kak.. sampai x tawu mana satu nak guna.. hahaha..

      Delete
  2. Replies
    1. ye kak lya.. kebanyakan drpd kita banyak habiskan masa menggunakan telefon.. jd bagus lah diorang adakan versi mobile..:)

      Delete
  3. Makin senang nak shopping maka makin senang pula wang kehabisan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu.. boleh shopping tp kena bijak dalam perbelanjaan..:)

      Delete
  4. Baru tahu ni, biasa voucher kan, banyak online shops ni.

    ReplyDelete
  5. Kena phami lebih mndalam lg ni bab ni. Sbb pestime akk thu. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. husna pon nak kena godek jugak.. mana tawu in future membantu..:)

      Delete
  6. hoooo begitu..thanks for info..cumanya sekarang ni macam dah jarangggggg sangat berbelanja hu hu

    ReplyDelete
  7. Salam singgah, ingat ada cerita swadika p kap su kap hehe :)

    ReplyDelete
  8. makin sakan lew shopping online.. betoi dak ?? semua ujung jari ngeh3..

    ReplyDelete