Tuesday, July 01, 2014

June 2014 Top Commentators Award


Assalamualaikum w.b.t..


Salam 3 Ramadhan semua.. sekejap je masa berlalu, tup tup hari ni dah 3 Ramadhan, rasa macam baru semalam je start berpuasa.. harap Ramadhan yang menjelang kali nih dapat dipenuhi dengan aktiviti yang berfaedah serta ‘menguntungkan’ diri sendiri kelak.. InshaAllah..:)


berakhir sudah bulan June, maknanya akan ada satu entry wajib bagi setiap blogger untuk memberi penghargaan buat pembaca mereka termasuklah husna.. semua percaya tanpa pembaca dan komen-komen dari mereka , kewujudan sesetengah blog dianggap tidak lengkap.. jadi di kesempatan ini, husna mengucapkan jutaan terima kasih buat pembaca setia husna ataupun yang baru nak acah-acah setia sebab masih ada masa untuk singgah blog tak seberapa nih.. buat yang pertama kali singgah, jangan serik nak datang lagi..:)

senarai blogger yang telah mengguli carta pengomen tegar.. jejak mereka untuk tambah kenalan..:) 


widget top commentators kembali kosong, cepat penuhkan.. bloglist pon dah berubah..:)











p.s-ada hutang yang perlu dilangsai.. 

10 comments:

  1. Alhamdulillah tersenarai jugak ..Tahniah untuk semua yang rajin meninggalkan komen ..Tahniah untuk Husna jugak tau .Happy blogging..sama2 kita rapatkan ukhuwah ,,

    ReplyDelete
  2. Yeay ! Alhamdulillah tersenarai ^_^ Tahniah buat yang lain

    ReplyDelete
  3. Bestnyer zumal tersenarai same... Thanks yer Husna :)

    ReplyDelete
  4. lya tak ada ekk hehe..kurang aktif bln lps..tahniah semua

    ReplyDelete
  5. tahniah buatbkesemuanya..
    betul tu tanpa pembaca siapalah kita kan..
    ibarat buat entry syok sendiri aje..

    ReplyDelete
  6. tahniah juga buat kawan2 yang lain.. :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua..jom penuhkan untuk bulan July pulak :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum husna...tahniah buat mereka...:)

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates