Sunday, February 02, 2014

January 2014 Top Commentators Award


Assalamualaikum w.b.t..


heavennya bila cuti hujung minggu dapat balik rumah jumpa mama abah, jumpa adik-adik, jumpa kucing jantan adik yang suka nak gesel kaki orang, grr.. jumpa makanan sedap, jumpa encik wifi, jumpa cik ted, dan yang paling penting jumpa bantal dan tilam.. woahhhhh.. sehari tidak bertemu ku rasa bagai setahun.. berjauhan dengan mu bukan itu yang ku impikan.. sobsob.. T_T

perghhhh~


anyway, Happy Chinese New Year for those yang celebrate and happy holiday too.. uitm bagi cuti 3 hari je tapi kami lanjutkan lagi sehari sebab isnin tu ada satu kelas je, sir baik cakap no hal kalau nak ganti.. hehehe.. lepas tu ingatkan dapat balik Selasa pagi, sayangnya Isnin malam ada Extraordinary General Meeting (EGM) plak dengan kelab bankers.. punah harapan, terbenam impian.. 

hehehe.. maaf!! 

top commentators, pengomen tegar

fokus pada carta top commentators di atas, nampaknya 1-4 orang yang sama masih bertakhta ye.. nombor 5 dah berubah.. kak fizah tertukar tempat dengan ika.. well, tahniah dan terima kasih ye semua.. walaupun bulan January ni husna jarang sangat update tapi tak sangka masih ramai yang sudi baca dan komen.. xie xie nimen!! :D

make a time to visit them!! :)

1. Pha Is
8. wantie



Till then!! See ya~ 




















p/s- raya cina ni tak dapat merasa limau mandarin lagi.. huhuhu..