Saturday, April 27, 2019

Hi, husnazahidi sini

Assalamualaikum w.b.t


Well, hi! 
*big waving to my beloved readers.

Untuk semua yang masih setia. Yang masih membaca.
Yang masih meninggalkan komen, "setahun lebih dah ni husna, come on!" 

Hihihi try to create new momentum here.
Sabar sikit ea, pelan-pelan kita kayuh.

Serius. Sebenarnya Husna rindu gila nak menaip, nak kongsi cerita dengan pembaca, biarlah walaupun satu dua je yang membacanya. 

Tapi. 

Kekuatan hilang. Kerajinan lagilah paling jauh ke dasar laut dalam.
Hahahahaha poyo!

So, cukup lah kot entry comeback sampah, konon macam ada yang rindu.
Hikss!

Nanti kita cerita lagi. 

22 comments:

  1. la..igt dah ttp blog husna zahidi..tiba2 hilang..hihi..welcome back..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha belum rasmi tutup lagiiiii.
      saja menghilang. thank you cik nor! ;)

      Delete
  2. Saya singgah sini.

    Jemput blogwalking blog saya. Hehe

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru husna! selamat hari raya, maaf zahir dan batin!

    ReplyDelete
  4. Macam senyap balik je... hahahha comeback apa ke bendanya nie hahaha

    ReplyDelete
  5. ok la tu. daripada tiada langsung. starting point kot2 la lepas ni rajin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnnn. biaq pi lah dia melayan perasaan sat, kahkahkahhh

      Delete