Wednesday, October 01, 2014

Wordless Wednesday #51


Assalamualaikum w.b.t..







kreatif dan cantik kan?? :)





16 comments:

  1. Waaaahhhh, kreatif betul. Kalau akak nampak batu,..batu je lah. Takkan terfikir nak buat art cenggini :)

    ReplyDelete
  2. Nasib baik tak ada batu macam ni kat rumah. Kalau tidak, nak gak mencuba buat,.

    ReplyDelete
  3. Sangat kreatif. Tak sangka dengan hanya menggunakan batu pun dapat buat something yang menarik :)

    ReplyDelete
  4. Gamba tapak kaki tu comel.

    Jemput join giveaway:
    http://thehealthinspector.wordpress.com/2014/09/22/saya-nak-sihat-giveaway/

    ReplyDelete
  5. Kreatif sungguh la...nak2 yang bentuk kereta tuuu

    ReplyDelete
  6. Camner la diaorg terfikir nak buat bentuk kereta tu ya ....

    ReplyDelete

assalamualaikum dan hye..
tinggalkan jejak awak di sini..
terima kasih..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blog ini merupakan blog peribadi perkongsian daripada penulis. Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pengalaman atau pendapat peribadi, dan tidak melibatkan mana mana pihak kecuali dinyatakan sumber atau nama pemiliknya.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal, dan mungkin berbeza dengan individu lain. Penulis sama sekali tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komen dan pendapat yang dilontarkan oleh para pembaca blog ini.

Terima Kasih.