Sunday, January 22, 2017

Serum Mawar Anti-Penuaan, Serum Muka Terbaik Zeeta


Assalamualaikum w.b.t..


Serum Mawar Anti-Penuaan, Serum Muka Terbaik Zeeta | sejak kebelakangan ni siang malam asyik bermain dengan serum muka je husna ni, sembur-sembur terus rasa muda.. kira muda lagi laa sebab baru 24 tahun pada 9 hari bulan yang lepas ekekkeke..

Kita yang perempuan ni kalau tak dak masalah kulit muka memang tak sah.. Cemburu tengok diorang yang sejak azali kulit muka licin bersih tanpa sebarang cela.. Dedulu antara usaha dan rutin harian yang biasa kita lakukan ialah mungkin dengan mengisar buah tomato, kemudian jadikan ia sebagai mask muka sebelum nak tidur..


Sekarang ni tak perlu lagi dah nak susahkan diri buat semua tu, melainkan kalau diri dah terlebih-lebih rajin ekekekke.. husna perkenalkan Serum Mawar Anti-Penuaan, Serum Muka Terbaik Zeeta..

Apa Itu Serum Mawar Zeeta??


Serum Mawar Zeeta merupakan Serum Mawar Anti–Penuaan yang mengandungi estrak pati kelopak bunga mawar, juga diperkaya dengan Vitamin C dan E yang membantu meremajakan kulit dan awet muda..

Patutlaa bau pon harum je, waktu pertama kali sembur rasa macam tengah sembur air sirap yang guna pati jenama ros, wangi dan husna rasa macam nak minum ekekkeke..

Kelebihan Serum Mawar Zeeta


Asyik bercerita je dari tadi tapi tak tahu kelebihan mengenai Serum Mawar Zeeta ni pon tak guna jugak kan ekekkeke.. 

Antara kelebihan dan kebaikan serum muka terbaik Zeeta ni ialah:

·         Memberi kesegaran serta merta
·         Mampu menyembuhkan luka dengan cepat
·         Mengekalkan keanjalan kulit wajah
·         Mengecut dan menghilangkan jerawat
·         Mengecilkan liang-liang pori wajah
·         Menjadikan kulit wajah lebih gebu
·         Menjadikan solekan di wajah lebih menyerlah & tahan lama
·         Terapi minda & anti stress
·         Berupaya menghilangkan mengantuk
·         Boleh melegakan selesema dan resdung

Semburan getaran aura mawar ini memang sesuai untuk semua peringkat umur tak kira lelaki mahupun perempuan terutamanya kepada mereka yang selalu sangat mengadap skrin komputer kat tempat kerja dan sudah semestinya jugak buat pelajar macam husna ni..

Yelaa perkara biasa dalam kalangan pelajar asal bukak buku nak study je, mesti waktu tu jugak nak menguap kononnya mengantuk, tak paham betul! Selain dari teknik cara belajar yang betul dan waktu belajar yang sesuai, serum muka terbaik ni juga merupakan salah satu cara mengatasinya.. 😍

Bagaimana Cara Menggunakan Serum Mawar Zeeta??


Cara nak menggunakan serum muka terbaik ni ialah hanya perlu semburkan pada kulit muka dengan seberapa kerap yang kita mahukan tak kira siang mahupun malam..

Husna faham mesti kalau dah sekali sembur tu rasa nak sembur berkali-kali kan sebab bau yang dikeluarkan dari serum muka terbaik ini sangat lah tak boleh di pedulikan, bau haruman bunga mawar..

Bagus betul, buat orang rasa tertarik nak sembur berkali-kali, lagipon susah nak jumpa perempuan yang tak suka bau bunga ros.. dan sudah semestinya, hasilnya akan memberi kesan yang menakjubkan serta kesegaran yang berpanjangan..

Testimoni Terbukti Serum Mawar Zeeta

Ini adalah beberapa testimoni-testimoni berkesan dan terbukti daripada para pengguna serum muka terbaik Zeeta..







Harga & Cara Membeli Serum Mawar Zeeta


Kalau husna sebut harganya mesti ramai yang tak percaya, sebab husna sendiri pon rasa macam tak percaya ekekkeke.. dengan hanya RM20 kita dah boleh miliki sebotol untuk 70ml serum muka terbaik Zeeta ni.. tertakluk kepada caj pengeposan RM6..

Serum muka produk keluaran Zeeta ini bukan sahaja mampu mengatasi masalah kulit berminyak, ia juga merupakan serum muka yang bagus dan murah..

Bagaimana ingin membeli serum muka terbaik Zeeta ni?? Hanya perlu Whatsapp segera ke nombor 019-220 9069 / 013-330 8583 atau terus komen PM di facebook mahupun instagram..

Facebook: Zeeta Pakar Mawar

Instagram: @zeetaofficial
#zeetamagisaura #zeetanista #mawarista




Till then! See ya~

16 comments:

  1. Replies
    1. memang sgt murah.. berbaloi kalau ada sebotol..;)

      Delete
  2. Belikanlah satu untuk saya.
    Boleh saya sembur bila dah dapat gf.
    Selagi lom ada gf, saya simpan dalam laci.

    Long time no talk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa tak perlu tunggu ada gf, sembur kat muka sendiri pon boleh..:)

      Delete
  3. wanita kena jaga kecantikan kulit....lelaki boleh guna tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki pon boleh guna.. lelaki sekarang dah pandai jaga muka dah.. hihihi..

      Delete
  4. Replies
    1. bila dah terbiasa pakai, sekali tak pakai rasa tak seronok, macam ada yg tak kena je.. hahaha..

      Delete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates