Wednesday, June 22, 2016

Kad Raya 2016 – Eintan Nurfuzie


Assalamualaikum w.b.t..


Kad Raya 2016 – Eintan Nurfuzie | bila tiba di pertengahan bulan Ramadhan je bermula laa tradisi utus kad raya.. sejak dari kecik lagi husna memang jenis yang berbalas kad raya.. bermula dengan sepupu sepapat.. teringat pulak dalam kad raya tu kami siap tempek duit 5 sen atau 10 sen.. konon duit raya, pastu pesan kalau nak lebih, raya nanti kena datang rumah.. padahal masa kekecik dulu mana ada duit lagi nak letak bebanyak, 5 sen dan 10 sen tu pon ntah mana rembat.. kihkihkih..

lepas tu masuk sekolah rendah dan sekolah menengah berbalas kad raya dengan kengkawan baik pulak.. sampai lah sekarang dah masuk universiti ni masih lagi hantar kad raya kat diorang.. itu pon tak semua sempat..

cuma bahagian yang tak seronok nya kalau masa sekolah dulu, kita kirim melalui pos, ada yang kirim dedepan je.. huhuhu.. lepas tu terkurang laa sikit nikmat teruja abang posmen singgah rumah nak hantar kad raya.. :( 

kemudian bila dah jadi blogger sambilan je nih, dapat kenal para blogger yang jejauh tu lagi laa seronok semua pon pakat nak utus kad raya.. hihihi.. bahagian paling seronok, bila diorang simpan lagi nama dan alamat kita lepas tu dok rotate setiap tahun.. tetiba je dah sampai depan rumah.. alahai.. terharu tak sudah.. T_T

untuk tahun nih, kad raya pertama datang daripada Eintan Nurfuzie - nurfuzie.com
terima kasih cik en! :*




Till then! See ya~   

10 comments:

  1. dlu lain sekarang lain husna.. semua pakat nk jimat. hahaa
    ada lebih kak nina pos. kesian pulak

    ReplyDelete
  2. dah lama x dpt kad raya ni..semua skrg org antar tru wasap fb n mcm2 lagi lah media sosial..dulu sekolah ngan studi..k.el lah yg paling byk dpt kad raya haha

    ReplyDelete
  3. rajin Cik En.. ramai gak yang masih rajin hantar kad.. tabik spring =D

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates