Thursday, January 10, 2013

Dua Puluh



Assalamualaikum w.b.t..


hai.. hai.. hao.. semalam kan.. 9hb jan kan.. rasa apa-apa x kan?? sebenarnya kan.. kite kan.. sambut bufday yg ke dua puluh sudah kan.. rasa macam x percaya je kan.. tp percayalah kan.. -.-


Im officially twenty!! hip hip hooreyy!! =D
Alhamdulillah.. bertambah umur moga bertambah amalan.. Ameen~


actually nak up entry bufday malam kelmarin.. tapi sibuk dengan quiz yang berduyun-duyun.. *dua je pong.. -.-  lepas tuh.. kalut dengan meeting mandarin.. *owh yea.. next time husna cerita.. lepas tuh kan.. baru je niat nak belayar dengan putera idaman, tetiba ada latihan kebakaran plak.. suka nak nyibuk taw.. husna dah lar tengah tahan sakit perut macam orang nak bersalin anak sulung je nih.. huh!!

see.. the word of 'kak' overthere?? -.-


tepat pukul 00:00 pagi, 9hb, tetiba ada suprise!! syak tapi x sangka ianya akan jadik betul-betul.. nasib diorang x datang dengan tepung.. -.- kalau x, malam tuh kejar diorang sampai lubang cacing r.. husna buat trick dengan tidur awal.. so dengan muka x bersalah bangun makan kek.. apa kejadahnya itu?? =D aci lar kan.. sebab husna memang selalu tidur awal pon.. hik3.. =P




too many wishes i’d get.. ada yg berbunga-bunga.. ada yg muncul dengan no ic husna.. -.- pelik bin ajaib.. ada yg x putus-putus dengan doa.. dan ada yg siap buat entry lagi naa.. =D well.. terima kasih juta-juta lemon.. =) and to my hincik monster.. big thanx for the present.. =) so do to my roomates.. terima kasih.. mama abah, terima kasih jugak.. =) *ada gaya macam menang awards x?? puihhh~







p/s- siapa sudi nak ganti husna untuk suntik HPV esok?? =(





28 comments:

  1. HPV tu ialah apa?

    happy besday husna..besday husna kan, sama dgn besday ayah H..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HPV to stand for wat ntah..x igt lar H..=P
      tp dya vaksin utk elak kanser servik..huhu..

      terima kasih H..
      laa ykaa..eh..lpas nih bleh igt dh lar besday husna kan?? ka?? =P

      Delete
  2. selamat hari lahir husna.. semoga di hari lahir husna kali ni akak doakan agar husna dilimpahi dengan keberkatan dgn sebaik-baik keberkatan yang melimpah ruah dari Nya..semoga terus ceria dan bahagia....

    ReplyDelete
  3. salam husna :)

    entry yg amat bermakna...bukan saja pd husna tapi juga ayie.

    ayie baca entry ni dgn pelbagai rasa...antaranya rasa gembira dah masuk angka puluh dah umur husna...makin sukses dgn cita2 yg di kejar...

    semoga husna berjaya dlm pelajaran dan kerjaya kelak...bahagia dunia dan akhirat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam..=)
      uit..knapa mcm tuh??
      if God will..id try my best..=)
      Ameen..=)

      Delete
  4. happy belated birthday husna..!! dh besar dah... heeee... akak x suka jugak fire drill..huhuhuhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak..=D
      kan..nasib x kejut org tgh2 mlm..=(

      Delete
  5. Happy belated birthday sis. hehehehe baru 20 rupanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..=)
      haha..sebelum nih igt dah tua ea?? =P

      Delete
  6. as-salam...alhamdulillah..
    selamat hari lahir dik :D
    ciksu doakan semoga panjang umur dan dikurniakan kesihatan yang baik.

    jaga diri ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam..Alhamdulillah..=)
      Ameen..terima kasih kak..;)

      in shaa Allah, I will..=D

      Delete
  7. 20 ok lagi fatin.. akak ni dah 30.. sobs sobs sobs.. hehe

    ReplyDelete
  8. happy belated birthday husna..
    may Allah bless you :)

    ReplyDelete
  9. Happy belated berday husna.. Moga murah rezeki pjg umur dipelihara keselamatan dan kesihatan, gembira di smping tg tersayang.. Aameen

    P/s: nnti share pal HpV tu k :)

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir husna..ehh dah 20 ekk?tua dah..lg setahun boleh kawen.haha

    masa kt merbok dulu setiap tahun juga romate,kawan2,n adk2 junior beli kek utk akk..sgt nostalgia..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak murni..=) muehehe..muda lg 21 pon..=D

      wahh..mesti kak murni femes nih..;)

      Delete
  11. happy belated birthday husna...
    may Allah bless you always... ^_^

    ReplyDelete

assalamualaikum dan hye..
tinggalkan jejak awak di sini..
terima kasih..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blog ini merupakan blog peribadi perkongsian daripada penulis. Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pengalaman atau pendapat peribadi, dan tidak melibatkan mana mana pihak kecuali dinyatakan sumber atau nama pemiliknya.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal, dan mungkin berbeza dengan individu lain. Penulis sama sekali tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komen dan pendapat yang dilontarkan oleh para pembaca blog ini.

Terima Kasih.