Friday, September 16, 2016

Business Card Design Sendiri Percuma 100pcs Dengan Pixajoy.com


Assalamualaikum w.b.t..


Business Card Design Sendiri Dengan Pixajoy.com | sebenarnya dah lama sangat husna dok berkira nak tempah business card nih tapi disebabkan masih menunggu bajet sendiri dan menunggu promosi tempahan business card dari designer yang menarik hati, makanya husna tangguh je dulu niat hati nak tempah kad bisnes.. perangai sangat kan! hihihi tak pe laa, husna bukan selalu sangat turun ke majlis-majlis besar.. 

untuk pengetahuan semua, sebagai seorang blogger tak kira sama ada separuh masa mahupun sepenuh masa, ada lah satu kemestian untuk setiap blogger mempunyai kad bisnes hal ini kerana banyak kelebihan dan kepentingannya.. 

antara kelebihan mempunyai kad bisnes ialah salah satu strategi pemasaran.. andaikan bahawa kita mempunyai bisnes, pelanggan melihat tapi belum boleh memiliki produk kita kerana masalah tertentu, jadi kita berikannya kad bisnes sebagai alternatif untuk pelanggan cuba hubungi kita kelak.. 

manakala dari pandangan seorang blogger pula, kad bisnes penting kerana ianya merupakan salah satu cara membuka peluang pekerjaan.. sebagai contoh, andai kata di dalam majlis rasmi kita berjumpa dengan para usahawan, kita boleh berikannya kad bisnes sebagai salah satu cara mereka mempromosikan produk.. 




kebetulan hari tu ternampak iklan di facebook, Pixajoy.com buat promosi Free Name Cards.. apa lagi husna terus godek laa, dah selesai baca T&C lepas tu hold sekejap sebab nak tunggu mood mengedit mari.. ekekekee.. 

kita boleh pilih sama ada nak guna template yang sedia ada, lepas tu edit atau dari blank card kita design cecantik pastu print.. bagi husna plak mulanya ingatkan nak guna template sedia ada je, tapi rasa macam biasa sangat, dah alang-alang boleh design sendiri, husna pon google laa cari ilham kot ada idea.. hasilnya dapat lah rupa macam kat atas tu.. gegurl sangat kan dengan bunga seketul tu.. hihihi..

dan untuk pengetahuan, QR code tu boleh digunakan makna kata bukan hiasan semata lah.. style sangat ada QR code.. ekekekke..


husna dah buat, memang FOC, hanya perlu selesaikan bayaran pos sahaja.. husna tak pasti promosi nih bila berakhir tapi cubalah mana taw peluang bertuah..

berminat boleh klik banner atau link sini http://www.pixajoy.com.my/Grab-Free-Name-Card




Till then! See ya~

19 comments:

  1. menarik.. oo sebagai blogger kena ada biz kad eh.. xpe la sy x turun sgt event2 ni.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. husna pernah pergi event PR mintak nak tukar kad, tp sygnya tak de kad mas tu.. huhuhu..

      Delete
  2. nice.. kalau yg mula serius berblog, mmg patut pikirkan kegunaan name card.. saya berblog suka2 je.. hehehe

    ReplyDelete
  3. simple but nice
    nanti kita tukarq bc ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa.. el mesti dah ada BC sendiri.. yer la..blogger popular.. hehehe

      Delete
    2. yeay! inshaAllah jumpa nanti kak el ingatkan taw..;)

      Delete
  4. Menarik jugak..lgpun free kan..tp klu buat tak tahu nk bg kt sapa.hahaha..husna aktif oklah..berkeperluan

    ReplyDelete
  5. Dah ada dah awak. Baru je dapat tadi. Baru nak review ni. Heehe :)

    ReplyDelete