Wednesday, July 02, 2014

Wordless Wednesday #47


Assalamualaikum w.b.t..





agaknya kampung sini yang makan, kampung sebelah dah boleh bau kot.. 










14 comments:

  1. sanggup tak keluar umah kalau dapat hadap sensorang..muahahaha

    ReplyDelete
  2. mak aii..besarnya durian ni..tak dapat bayangkan seulas dia besar mana...

    ReplyDelete
  3. amboi puas makan ni..seulas durian dah mcm sebiji durian...hehe

    ReplyDelete
  4. mak aihhh...kalau macam nie bukan kampung sebelah..sampai ke bandar boleh bau..hahahaa

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. uishh ni baru la durian sekampung blh makan haha

    ReplyDelete
  6. besar gile.Heaven ni kalau makan sorang hewhew ~

    ReplyDelete
  7. ni bukn musang king...ni musang king kong ni..

    ReplyDelete
  8. mak kauuu besaunyerrrr hehehe ,..camno nak makan nie cer bgtau gakk Husna ...

    ReplyDelete
  9. mak aii.besar nya.puas mkn sekampung ni.hikhik

    ReplyDelete
  10. bosar gilo durian tu..betul betul musang king punya durian

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum husna...wah besonya...ramai boleh mkn ni...:)

    ReplyDelete

assalamualaikum dan hye..
tinggalkan jejak awak di sini..
terima kasih..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blog ini merupakan blog peribadi perkongsian daripada penulis. Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pengalaman atau pendapat peribadi, dan tidak melibatkan mana mana pihak kecuali dinyatakan sumber atau nama pemiliknya.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal, dan mungkin berbeza dengan individu lain. Penulis sama sekali tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komen dan pendapat yang dilontarkan oleh para pembaca blog ini.

Terima Kasih.