Thursday, July 24, 2014

Kad Raya Dari Mommy Irra & Mommy Hakimi


Assalamualaikum w.b.t..


Hi, dah siap buat kuih?? dah masuk berapa jenis?? baju raya dah siap?? rumah dah kemas?? langsir baru dah sangkut ke?? sofa baru dah sampai?? amboihh meriah lerr kalau dah sampai semua benda nak tukar baru.. apa pon berbelanja biar berpada, jangan sampai habis raya semua pakat gigit jari udah lerr.. muehehee..

terlupa nak up entry awal-awal semalam, orang masuk sini terkejut tengok penuh dengan entry makanan.. masuk tengah hari plak teww.. bhahaa.. ampunn ye~

kad raya dari mommy Irra dengan kak Jijah dah sampai!! haihh suka benor terima kad raya.. lagipon tradisi hantar kad raya ni orang dah jarang buat, jadi bila dah terima kad raya, manusia mana yang tak suka.. walaupun hanya sekeping kad raya.. bheheee.. rasanya tahun ni meriah dengan kad raya dari blogger jelaa..

kad raya yang pertama dari zumal, dan kad raya yang kedua dari pha is..

kad raya 2014


kad raya dari mommy irra


terima kasih Mommy Irra!! terima kasih Kak Jijah!! :D


Till then!! See ya~











12 comments:

  1. sonok dapat kad rya . . muni pon dapat jugak tapi satu je tu pon dari kawan teknik . skrg ni smua di hujung jari . . semua wish kat fb , wasap n wechat je . rindu jugak cam dulu2 pakat2 kutip alamat nak pos kad rya . hehe .:p

    ReplyDelete
  2. Zumal pun dapat gak kad dari Mommy Irra... Zumal beraya bersederhana jew ^_^

    ReplyDelete
  3. best kan bila tradisi kad raya nie diteruskan..

    ReplyDelete
  4. Boleh la gantung masa raya nanti kan Husna

    ReplyDelete
  5. Asslmkm husna.. Seronoknya dpt kmpul kad raya.. :)

    ReplyDelete
  6. TAHNIAH ! PM ALAMAT YE :))
    http://syiralokman.blogspot.com/2014/08/jejari-runcing-julai.html

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates