Sunday, May 18, 2014

Review Blog Top Commentators | Blog Love Is All Around


Assalamualaikum w.b.t..


meneruskan perjalanan reviewing next top commentators.. bunyi dah macam Tyra Banks mencari Next Top Model.. hahaha.. ok ladies and gentlemen, hari ini husna perkenalkan kak wantie.. pemilik blog Love Is All Around.. kak wantie bahasakan dirinya kak Tie, memandangkan namanya Fatimah.. tapi entah kenapa husna yang lebih-lebih letak wan kat depan.. mungkin sebab url akak wantie kot.. hehehe..


as you guys can see, header kak wantie terserlah gambar sepasang anak comel miliknya.. abang diberi nama Naiim dan adik bernama Aleesya.. rapat benor diorang berdua nih.. comel betol.. kalau dah gini gaya adik perempuan di sayangi dan di ambil berat oleh seorang abang, husna pon nak ada abang jugak.. T_T

blog kak wantie berkisar kehidupan seorang isteri dan ibu yang bekerjaya.. berkongsi pengalaman dan kisahnya sendiri.. pada yang sudi, rajinkan lah diri anda untuk melawat blog kak wantie.. tambah kawan dunia maya.. mana taw rezeki, suatu hari boleh berjumpa.. :)


That’s All..











16 comments:

  1. Kejap lagi boleh lah bertandang ke sana..

    ReplyDelete
  2. okay nak jengah rumah kak wantie pulak :)

    ReplyDelete
  3. singgah sini husna..
    singgah juga blog top komentar tu :)

    ReplyDelete
  4. pernah terjah blog ni,
    nice review :)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum... husna,

    baru jap visit empunya blog... sedap tgh bakar jagung...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam mselim..
      amboihh sedapnyaaa..T_T

      Delete
  6. Replies
    1. jeles taw sapa yg ada abg penyayang mcm tu..>.<

      Delete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates