Tuesday, May 06, 2014

Perginya Seorang Seniman Negara


Assalamualaikum w.b.t..



Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.. terkejut bila scroll twitter tadi, dengar cerita Pak Ajis dah meninggal.. baru beberapa hari lepas, husna tengok episod upin ipin yang ada penampilan khas dari Pak Ajis sendiri.. menyingkap kembali kenangan semasa beliau berlakon dahulu bersama si kecil upin ipin dengan kengkawannya..

sebetulnya mati tak mengira waktu.. boleh jadi yang tengah sihat elok ni pon bebila masa saja boleh pergi..  bersiap sedialah dengan bekalan buat kita di akhirat sana.. dan Al-Fatihah buat Pak Ajis..


















p/s-Al-Fatihah juga buat mama dan abah.. mendoakan kesejahteraan buat mereka dunia dan akhirat.. Ameen.. 

18 comments:

  1. Assalammualaikum..husna ,

    al-Fatihah.. buat arwah seniman yang disayangi ini..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..
      lepas ni tengok filem dya mesti teringat kan..

      Delete
  2. malaysian telah kehilangan seorang bintang yg banyak berjasa..
    smoga roh beliau ditempatkan bersama mereka yg soleh.. amiin..

    husna telah ditag..
    http://pening-pala.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-hunyeda.html

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah buat arwah Datuk Aziz Satar, mula zumal dengar berita nie rasa macam tak percaya jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sungguh kan.. moga ahli keluarga beliau tabah menerimanya..:)

      Delete
  4. Mmg terasa kehilangan beliau...dah takde lagenda yg kita sayangi...

    ReplyDelete
  5. Al-fatihah.

    3 bujang lapok akhirnya kembali bersama di alam sana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga ditempatkan di kalangan org2 yang beriman..:)

      Delete
  6. assalamualaikum husna...al-fatihah buat arwah..

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates