Wednesday, May 14, 2014

Egg Cheese Bread Simple


Assalamualaikum w.b.t..





sangat mudah.. hanya perlukan roti keping, telur, cheese dan sedikit lada.. lepas tu bakar.. serius macam ni pon dah sedap.. rajin boleh la try.. hehehe.. tapi kita tekak orang melayu, boleh ke makan macam gini?? mau kena sebat 2-3 keping baru tahan kan..:p lepas tu jenuh beli telur..

















p/s- pergi menyelesaikan satu perkara..

37 comments:

  1. mudahnya..sekali boleh la masuk kat perut.dua tiga kali boleh muak juga :D

    ReplyDelete
  2. Wahh sedap nie ..
    Nanti Kak Lya nak cuba buat tuk anak2 la Husna ..
    Diaorg mesti suka nie.. Tq

    ReplyDelete
  3. Simple dan mengenyangkan..untuk org bujang boleh la.. :P

    ReplyDelete
  4. serius cntik je dia potong roti tu pastu letak telur.x bocor ke..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dya tak potong roti tu ciksue.. dya tekan je..:)

      Delete
  5. nampak macam sedap anf senang jer nak buat..tapi balik kalau try belum tentu jadi..selalu macam tu.. :(

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Amboi malas nyaaaa nak bakar hahhaha



    P/s: Qila singgah dari segmen kak Mialiana ni heee.

    Jom blogwalking hihi

    ReplyDelete
  7. bak meh la sekeping dua kalau buat nnt! hahaha

    ReplyDelete
  8. Sekeping x cukup ni...mesti nak tambah lg.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. try lah.. hehehe..
      lpas tu jgn lupa bagi sikit..:p

      Delete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates