Thursday, December 27, 2012

Warning!! Adult Content..



Assalamualaikum w.b.t..


Dah hampir sebulan dya kat sana, sedang belajar menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang yang boleh dipercayai.. dan boleh di anggap sebagai penyelamat negara.. bukan askar, mahupun tentera.. tapi yang pasti dya memang sedang menyelamatkan negara.. belajar sambil bekerja bukanlah sesuatu yang mudah.. mungkin kita nampak mudah tapi hakikatnya mereka yang tanggung sedang merasai peritnya.. aku kagum dengan mereka yang bekerja sambil belajar.. sedangkan aku yang belajar sepenuh masa pon tidak merasai 24 jam tersebut..


berbalik pasa si dya yang sedang berjuang bersama sahabat sekalian, memerah otak mengingat setiap satu coding yang diberi, percayalah yang awak sedang buat sesuatu yang x akan orang lain mampu.. =) pekerjaan yang memerlukan tubuh badan yang kental 24/7 berhadapan dengan skrin yang penuh dengan coding.. saya tumpang bangga.. awak cakap ini adalah cita-cita awak, maka teruskanlah berjuang.. saya sokong awak.. =) dan dengan ikhlas mendoakan yang terbaik untuk awak.. dan saya percaya setiap usaha pasti ada hasilnya..


dua bulan lagi saya terpaksa menempuhi semua ni.. andai awak berjaya, mungkin semuanya akan bertukar selama-lamanya.. jangan pergi membiarkan saya melupakan kewujudan awak.. kerana itu akan membuatkan luka yang lama berdarah kembali.. saya tidak suka.. maka dengan itu jangan cuba mengusik hati lembut seseorang yang bergelar wanita andai awak sengaja hendak mempermainkannya.. saya percaya bukan itu sifat sebenar awak kan..


dulu awak pernah mempersoalkan kenapa kita dipertemukan andai akan datang kita perlu perpisahan.. untuk makluman awak, itu bukan perpisahan tapi dugaan yang sedang menguji.. masing-masing serba tahu, bercinta jarak jauh memerlukan kepercayaan yang sangat kuat.. dan saya berharap Allah kurniakan saya sifat itu.. tidak mudah melatah.. dan juga matang fikiran.. =) agar segala-galanya berjalan dengan lancar seperti yang di aturkan oleh Allah SWT.. kerana Dia adalah sebaik-baik perancang..  


memiliki hati yang sabar juga memerlukan pendamping yang penyabar.. oleh itu, saya sedang bersabar mengikut rentak yang kita gerakkan ini.. saya harap kita berada di jalan yang betul.. diredhai-Nya.. in shaa Allah.. setiap yang kita lakukan jika di iringi dengan batasan, kita pasti di bawah rahmat Allah.. dan saya berharap semua yang saya rasa adalah dengan izinNya..

(LILY NICKELBACK)



22 comments:

  1. Insha Allah... LDR la ni.. :)
    Suke kata2 kt gmbr tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huk3..yup kak nani..long distance relationship..=(

      kan..husna pon suka sampai save dlm folder..hak3..

      Delete
  2. insya Allah husna...kasih sayang yg sejati akan bertahan walau sejauh mana sekali pun..dan apa juga yg jadi penghalangnya...

    klu dah jodoh...asam di darat, ikan dilaut bertemu jua dlm belanga kan? hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah..terima kasih ayie..;)

      haha..yup..sedap je makan kan..=P

      Delete
  3. In Shaa Allah... kalau itu yang tersurat dan tersirat...dengan izin Allah semuanya pasti berjalan lancar... ^_^

    ReplyDelete
  4. suka dengan gambar tuu, setuju dengan kata-kata dye :)

    ReplyDelete
  5. wah bagusnya, belajar sambil bekerja.... betapa teguhnya kesabaran dia..

    ReplyDelete
  6. kita pun dlm situasi yg sma :) jauh dpt menyelamatkan hbgn kita :)

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates