Friday, December 28, 2012

Salam Jumaat | 5 Cara Awal


Assalamualaikum w.b.t..


Jumuah Mubarakah sahabat!! semoga hari ni lebih baik dari hari-hari sebelumnya.. in shaa Allah.. =) hari ni nak share sikit dengan apa yg husna dapat pada hari Rabu lalu.. berguna buat husna, in shaa Allah berguna juga buat yg lain.. =) 









sumber : Lukisan Dakwah Islam


"Bukan tunjuk baik, tapi sampaikanlah walau sebaris ayat"





p/s- autopublish entry!! ditaip pada hari Rabu, 26 Dec 2012..

32 comments:

  1. comelnya kartun ni..walaupun comel tp tetap sampai kan mesejnya..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hehe..entry nih biasa je kak..
      gmbar2 tu yg comel..suka kan..=D

      Delete
  3. errr..macam terbalik jer..bukan dekatkan diri pada Allah dulu ke? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..yakaa..
      rasa macam ok je nih sebab sebelum buat, atau semasa buat mmg dah kena dekatkan hati pada yg Esa..=)

      Delete
  4. =) like this entry!!! topup diri ke arah yg lebih baik.. mula2 malu lme2 biasa la.. Insha Allah.. moga segala urusan kite dipermudahkan.. Aameen

    Impress Allah not People :)

    Slm Jumaat Husna

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..persekitaran membawa husna ke arah kebaikan..in shaa Allah sama-sama kita..=) Ameen..

      Salam Jumaat jugak kak nani..=)

      Delete
  5. salam jumaat last 2012 husna...:D

    entry menginsafkan pada para wanita terutama yg mahu berubah jadi lebih baik..:)

    ReplyDelete
  6. entry yang bermanfaat. pendekatan pun best guna kartun. moga lebih ramai menutup aurat. in sha Allah sy juga amalkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..bila guna kartun ramai yg tertarik utk baca..=)

      in shaa Allah..mudah-mudahan begitulah..=D

      Delete
  7. dya suka entry ni..walaupun kartun tpi mesej dia sampai..:)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum...

    Satu perkongsiaan yang amat menarik...
    Semoga kita semua mendapat hidayah dan rahmat dariNya...
    P/S: boleh share ker entri ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam..
      terima kasih..saya cuma berkongsi..=)
      in shaa Allah..
      boleh silakan..=)

      Delete
  9. wahhh comeell..sweet kartun nih...maksud yg penting

    ReplyDelete
  10. takpe husna..kalau niat kerana Allah, jgn bimbang ttg tanggapan manusia yg pelbagai..teruskan berkongsi ilmu dan berdakwah..moga Allah beri kebaikan kepada kita semua yang ingin mendekati-Nya..aamiin :)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.keep it up husna. Like this post

    ReplyDelete
  12. SUke awak...eh!silap....suke post ni...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh..boleh main silap2 plak..haha..
      ye..ye..terima kasih..=D

      Delete
  13. kaedah penyampaian yang comel dan lembut... maksudnya sampai... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..terima kasih pada tuan empunya kerja..;)
      Alhamdulillah..=)

      Delete
  14. Replies
    1. jom2..

      tp macam berat je kan..-.-
      kena kuat nih..huk3..

      Delete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates