Saturday, September 15, 2012

breakfast | roti putih dengan madu asli


Assalamualaikum w.b.t..




“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah; “...kemudian makanlah dari tiap-tiap (macam) buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu)”. Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat tanda-tanda bagi orang yang memikirkan”surah An Nahl ayat 68-69




pagi nie sempat bersarapan dengan roti putih Gardenia bersama madu asli HPA.. 
juga dengan Horlicks Fibre-Up 3 in 1.. =) 



p/s --> banyak keja menanti.. huhu.. final juga dah dekat.. 

8 comments:

  1. Breakfast berkhasiat.. :) lapar la plak..

    Husna jom main tweet2 kt twitter.. Heee

    ReplyDelete
  2. @nanieybarnieylurviey
    aloo..lama x on twitter lar kak nanie..mnggu nie sibuk sikit..huhu..

    ReplyDelete
  3. bestnye dpt mkn simple..sis jugak tak abis2 ngan nasi lemak...hihi

    ReplyDelete
  4. haah teringin nk beli madu hpa ni..akak ada kad tapi lama dah tk li :)

    ReplyDelete
  5. sarapan yg berkhasiat dan bagus utk otak nie.selamat studi n gud luck utk final..:)

    ReplyDelete
  6. @jemarisuri
    haha..kalau kat umah nie selalu je bedal nasi lemak..nasib kat sini payah nak cari..:P

    @Tihara
    ykaa..sayang kak kalau x guna..=)

    ReplyDelete

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates