Sunday, December 25, 2011

Contest : "My Picture Very Awesome by Blog Biru Langit"


assalamualaikum w.b.t
hye-hye..^^
apa korg buat malam nie haa??
lepaking, or facebooking?? dah2..toksah dok on9 lma2 sgt..
rosak mata tu stg..haa..
(dya nie dok kta kat spa??)

hmm..agak2 berhabuk aka berdebu x blog husna nie??
yelaa..last entry hari rabu..now dah sabtu nak masuk ahad dh..
*ceyh..bru brapa hari x update dah kecoh..
igt ko retis??
wat so ever...pffftttt~

lari tajuk sudah..kah3..
jom join contest..


last date : 28 january 2012

husna nak letak pic nie..


xdak lar cun sgt..x hrap pon nk mnang..
tp klau dah ada rzeki tu alhamdulillah..^^

husna nak tag kat 2 org si comey nie..

last but not least..to azza..
blog awak x brat pon..medium je..
xde lar lmbat sgt nk loading..hehe..


6 comments:

  1. entri kontest pun kira update jugak..semoga berjaya..:)

    ReplyDelete
  2. thnks join. .

    Join nie jgak yew. .

    azzalifestory.blogspot.com/2012/01/mega-giveaway-to-u-by-cik-az-fahmi.html

    ReplyDelete
  3. ini la puncanya datang "Blog Biru"..hehehe

    hebat x H? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. adehh..kantoi dh laa..-.-
      pndai pulak dya dok p search ye..=P

      Delete
    2. hahaha..cantik gambar husna kat atas ni..nampak sopan jer..

      Delete

assalamualaikum dan hye..
tinggalkan jejak awak di sini..
terima kasih..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blog ini merupakan blog peribadi perkongsian daripada penulis. Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pengalaman atau pendapat peribadi, dan tidak melibatkan mana mana pihak kecuali dinyatakan sumber atau nama pemiliknya.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal, dan mungkin berbeza dengan individu lain. Penulis sama sekali tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komen dan pendapat yang dilontarkan oleh para pembaca blog ini.

Terima Kasih.